ΤΑ POSTS ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑ …ΚΑΙ ΟΙ ΕΓΓΛΩΤΤΟΓΑΣΤΟΡΕΣ ΑΣΤΟΙ.

Standard

Αφηγηματικό πρωθύστερο

Είναι αλήθεια , πως η σημερινή μου απερισκεψία δεν οφείλεται στην παρόρμηση της στιγμής ,αν και δεν αποκλείω αυτο το ενδεχόμενο,αλλά κυρίως στην κλιμακούμενη ανησυχία για την εξέλιξη του παρόντος ιστολογίου καθώς συντελείται μια ανευ προηγουμένου επίθεση στην γνήσια και αυθεντική βουλησή μου να αυτοπροσδιορίζομαι , ή για να το πω αλλιώς , με πολιτικα ορθό τρόπο, ότι πραγματοποιείται μια εκχώρηση της βουλησής μου , ώστε να εγκολπώσει τις αναδυόμενες και πολλές φορές αντιφατικές τάσεις των συγκατοίκων αυτού του blog.

Και να εξηγήσω τι εννοώ . Δεν παέι πολύς καιρός , που η απόφαση για την πυρηνική σύντηξη στο χώρο της blogόσφαιρας είναι ειλημμένη , και ενώ θα έπρεπε να συζητούμε για τις θεμελιώδεις αρχές , την δομή , την μορφή , την αισθητική , την ουσία , την διαδικασία δηλαδή για την γνώση των πρώτων εννοιών και προτάσεων σε ένα συνδυασμό εμπειρίας και αφαίρεσης ,διάφορα post αναρτούνταν de facto και περισσότερα σχόλια εισέρρεαν με χειμαρρώδη ορμή.Καμία όμως πρόταση που να διαποτίζεται απο διαλεκτική διάσταση και ο γνωστός ιησουίτης ΣΠ και μέχρι σήμερα συστηματικός διαστρεβλωτής της πραγματικότητας ασχημονεί ανενόχλητος , βρίσκει μάλιστα και υποστηρικτές που με ενθαρρυντικές ρεπλίκες τον ερεθίζουν ακόμα περισσότερο.

Η βεβιασμένη αποφασιστηκότητα για να μη πώ ματαιοδοξία κάποιων να δηλώνουν <<παρόντες>> , κάτι που ενδημεί το τελευταίο διάστημα εν τοις πράγμασι , τείνει να μετατρέψει το ιστολόγιο σε παρωχημένη αγκιτάτσια .

Ηδη αρχίζω να συνειδητοποιώ ,οτι η αληθινή πραγματικότητα ενός blog δεν είναι παρα το βαρύ τίμημα που πληρώνει στην έκθεση σε αντάλλαγμα για την υπαρξή του στο χώρο.

Ηταν λοιπόν θέμα χρόνου η επιτακτική σημερινή μου παρουσίαση , όχι πλέον για την Αρχή αλλα για το Ystera του blog.

Σύγκεκριμένα ,επιθυμώ να αναφερθώ στα μέχρι τώρα κορδακίζοντα post καθώς και στα αμετροεπή σχόλια των επισκεπτών ,ειδικά σε αυτά που αναφέρονται στο γνωστό «δίδυμο της υποκρισίας»και της αντίδρασης που προκλήθηκε για τον τρόπο που σχολιάστηκε το επώνυμο του Βενιζέλου συν τα ειρωνικά σχόλια που ακολούθησαν περι πολιτικής του καφενείου.

Στην αρχαία Αθήνα ,το λίκνο της δημοκρατίας ,οι πολιτικές ζυμώσεις γινόταν στην Αγορά ,οι προσδοκίες και τα όνειρα συναντιόταν στους δρόμους και στα γυμναστήρια αλλά και στο Θέατρο και ειδικά στην αττική κωμωδία η σάτυρα,το σκώμμα και ο χλευασμός αποτελούσαν μέρος πολιτικής διάστασης που πιθανόν να έκανε τους Κλέωνες της εποχής να αισθάνονται πολύ χειρότερα απο ότι ο ευαίσθητος Μπένυ και ο ιησουίτης ακολουθός του ΣΠ. Περί Πασοκ λοιπόν ο λόγος και ο δρόμος προς τη διαδοχή μου έφερε στο νου το ποιήμα του Ελύτη με τίτλο

Κυριακή, 19

Γαλήνη σαν της Κυριακής που λείπουν όλοι

σ ένα δωμάτιο που του αφαίρεσα τα αισθήματα.

Πλανιέται κάποια πιθανότητα θανάτου

υπέροχου με σκαλιστές επάνω στο γυαλί ορχιδέες.

Βοή σε απόσταση μηνών ακόμη , αλλά

διακρίνονται ήδη τα ρουθούνια κόκκινα που πολύ

θελουν ποτέ πια να μην είσαι .

Ποτέ πια να μη είσαι το ίδιο Πασοκ , η μοναδική ευκαιρία είναι τώρα και ο μοναδικός τρόπος για να συμβεί αυτό συνοψίζεται στο τριαδικό σχήμα , διάσπαση-διάλυση-δημιουργία.Γι αυτο τις φωνές και τις ανησυχίες για ενότητα τις θεωρώ αντιστάσεις στην Αλλαγή. Πρέπει να κατανοήσουν τα μέλη και οι φίλοι του Πασόκ το αναπόδραστο νόημα της πρότασης

ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ , ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ.

Οσο για το κείμενο που αφορά την υπεράσπιση της προηγούμενης ηγεσίας του ΥΠΕΠΘ, πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως η πεισματώδηs άρνηση ενος πολιτικού να αποσύρει νομοσχέδια εκλαμβάνεται ως προτέρημα και όχι σαν δυσαρμονία με τις απαιτήσεις της κοινωνίας. Δεν μπορώ παρα να αποδώσω Μακιαβελλικές προεκτάσεις στο εν λόγω post.

Επιστρέφω στη φαινομενολογία του blog με την επιθυμία να προσπεράσει την διακεκαυμένη ζώνη της στείρας αντιπαράθεσης και να καταστεί η μήτρα (υστέρα = μήτρα) που θα παράγει όχι ένα λόγο μυωπικά προσκολλημένο στο εμπειρικό και τη βεβαιότητα αλλα μια σύνθεση που θα γεφυρώνει το υπερβατικό και το ορθολογικό με την ενέργεια του Πριν , του Τώρα και του YSTERA.

ΝΝ

ΥΓ.

Συγγνώμη για την φόρτιση σε ορισμένα σημεία του κειμένου, όσο και για το αντιαισθητικό προς το παρόν σύνολο του blog.

Αυτα για σήμερα όσο για Υstera βλέπουμε…

Advertisements

6 responses »

  1. Θέλεις να πεις δηλαδή φίλε ΝΝ, ότι η κριτική-ειρωνεία περί Τούρκογλου εντάσσεται σε μια φιλοσοφική διάθεση που έχει τις ρίζες της στο πρότυπο της αρχαίας Αθηναϊκής δημοκρατίας? Λίγο τραβηγμένο μου φαίνεται. Μάλλον βρήκατε έναν Πασόκο φίλο σας και τον αρχίσατε στο πείραγμα…
    Απ’ότι κατάλαβα, εσύ πιστεύεις ότι το ΠΑΣΟΚ πρέπει να διαλυθεί για να έρθει η Αλλαγή. Μάλλον κάποιοι από εμάς -ιδίως οι νεότεροι- δεν μπορούμε να αντιληφθούμε τις κοινωνικές αναγκαιότητες που γέννησαν το κίνημα αυτό και πόσες θυσίες απαιτήθηκαν για να σχηματιστεί και να παραμείνει συμπαγές στο πέρασμα του χρόνου.

    Είμαστε υποχρεωμένοι λοιπόν να ψάξουμε και να μάθουμε. Γιατί, όποιος έχει μελετήσει στοιχειωδώς τη νεότερη πολιτική ιστορία του τόπου , θα αντιληφθεί ότι βρίθει ανωμαλιών, ανατροπών, πραξικοπημάτων, παρεμβάσεων και τρομερών διχασμών. Το ότι η μεταπολίτευση είναι η μακροβιότερη περίοδος πολιτικής ηρεμίας δεν είναι τυχαίο.
    Αυτοί που αντιλαμβάνονται λχ την επταετία ως «συγκυρία ή ατύχημα» θα πρέπει να αναλογιστούν ότι ήταν άμεση συνέπεια στην προσπάθεια απαγκίστρωσης των υγιών δημοκρατικών δυνάμεων από το Κατεστημένο (οσφυοκαμπτική Δεξιά, Παλάτι, Στρατός, ΗΠΑ κλπ). Η αλλαγή του ’81 άργησε 14 χρόνια φίλε ΝΝ. Σκέψου όμως τι πέρασε ο τόπος για να φθάσουμε εκεί. Μην είσαι τόσο εύκολος σε τρίπτυχα του τύπου «διάσπαση-διάλυση-δημιουργία» γιατί το τρίτο δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ αυτονόητο.
    Το ότι το ΠΑΣΟΚ σήμερα περνάει μια κρίση, είναι απόλυτο δείγμα υγείας. Μέσα από αυτή θα μπορέσει μόνο να αναζωπυρωθούν νέες δυνάμεις και νέο πολιτικό «καύσιμο». Δες πως έγιναν οι αντίστοιχες αλλαγές στη ΝΔ και θα καταλάβεις γιατί σήμερα η κυβέρνηση δυσλειτουργεί τόσο πολύ.
    Η διάλυση του ΠΑΣΟΚ μπορεί να ανεβάσει την αριστερά, αλλά δεν θα της δώσει ποτέ τη δυνατότητα να κυβερνήσει – αυτό είναι σίγουρο.
    Αφήστε τα «Τούρκογλου» και ανησυχήστε λοιπόν!

  2. Δεν υπάρχουν ημίμετρα στο θέμα του Πασοκ κ.Alemao. Και γιατί τετοιο χάιδεμα στον Βενιζέλο ?
    Νομίζω οτι ο ΝΝ τοποθέτηθηκε στο θέμα με εκπλητική ενάργεια και τέτοια πυκνότητα που αγγίζει τα όρια ποιητικής έκφρασης .
    ΕΥΓΕ!!!!!!!!!

  3. Η έγκαιρη (ελπίζω) παρέμβαση του ΝΝ στη διαμόρφωση της φύσης και του χαρακτήρα του νεότευκτου διαδικτυακού χώρου πολιτικοφιλοσοφικής ζύμωσης στέλνει προς όλους ένα σαφές μήνυμα : Ψάχνουμε μια θέση στην Πνύκα και όχι στην εξέδρα.

  4. » Και γαρ ανηρ πανιη δεδμημενος ουτε τι ειπειν ουθ ερξαι δυναται γλωσσα δε οι δεδεται »
    αυτο εχω να δηλωσω και οποιος καταλαβε, καταλαβε

  5. Ουδεις ανθρωπων ουτ´ ολβιος ουτε πενιχρος
    ουτε κακος νοσφιν δαιμονος ουτ´ αγαθος.
    αλλ´ αλλωι κακον εστι, το δ´ ατρεκες ολβιος ουδεις
    ανθρωπων οποσους ηελιος καθοραι.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s